Friday, August 31, 2012

Selamat menyambut hari merdeka yg ke 55...

Wah tajuk patriotik abis.... Hahhaha.... Yer lah kan... Kita anak merdeka mesti berbangga dgn kemerdekaan yg dikecapi dr susah payah org terdahulu memerdekakan tanahair kita dr penjajah.... Oih intro... Meremang bulu roma acik membaca eh... Hahha.. Tp ini bukan main2... Aku mmg menghargai kemerdekaan ini.... and again... tak lambat lagi kot rasa nya nak ucapkan selamat hari raya buat semua umat manusia yg menyambutnya.... Maklumla before nie sebok kt kg... nak online nk update pon tadak mood (sebenarnya tadak internet line)... byk mood nk beraya saja.... mood nak update nan ado..... so ari nie tadak mende nak buat... maka mari kita coba2 update blog yg dh 2 minggu ditinggalkan sepi tanpa kabar berita... Eceh... mcm x biasa dok buat mcm tue... biasa sgt kot.... Hmmm nie cuti 3 hari dh tak tau nak buat apa plak... nk gi bercuti2 sok laki aku keja plak... haih hari sabtu pon nak kena keja... so sok aku akan kidnap sesapa tuk entertain aku... hahhaha.... ajak teman aku pi jln2 saja... jgn pk yg bukan2... Haip haip... besa nie dok pk yg lain...ker aku jer dok pk yg lain... hahhaha... hoih hoih.... dah la drop the subject... kang melalut lalut entah ke mana... kan bleh percaya aku neh.... hmmmm dkt pkl 12 tp aku br je lps breakfast... hahhaha...maklum la laji aku request suh aku prepare breakfast ari nie... so aku kan sayang laki... so masak la breakfast for today... tp takdak la buat nasi lemak bagai.... aku buat lempeng ja pon.... lempeng yg aku baru belajar buat last few days... hahah...ya aku mmg fail bab2 nak buat lempeng ka... cekodok tepung ka... lagi2 nuget mcm rye buat tue... tp link tue dia nyer blog... Entry nuget tue carik sendiri la kat blog masak2 dia... tp akan aku usahakan juga nak try... hehehe.... Baca entry dia mcm senang kot...tp aku nie yg senang tue la aku selalu fail big time.... Tp for today quite a success... hahhaa siap ada side dishes lagi... sambal tumis ikan bilis ngan sambal sardin... biasa la... fav laki aku la sardin tue... settle masalah kalo ada sardin...senang jer nak satisfied dia... tp aku plak naik muak kalo selalu nk mkn sardin saja... tp sekali sekala ok lah... Bila nak buat entry raya pon x tau lg... Blom ada mood mau citer... tp this year walaupun beraya sebelah laki aku ok lah jugak... sbb this year br diaorg adik beradik beraya sama... ke umah ibu laki aku dulu... then pi rmh ayah dia plak... yer diaorg dh divorce... so sana sini lah beraya nya... seb baik satu kg... tp nnt aku elaborate dlm entry aku nnt... nak kene buat entry sbb taun nie hari raya yg bermakna bg aku ngan laki aku... aryan tue blom tau apa lg... so nnt lah... sbb gambar semua lam pc... Hr nie pc is occupied... laki aku men diablo 3... Tue la kawen ngan laki gila game... camtu lah... tp elok la dia gila game dr gila menatang lain... eh mcm pantun dua kerat plak...
Ok mari ku upload plak my humble breakfast for today.... Till then... ciao...