Wednesday, October 24, 2012

Happy birthday to me!!

Kesian aku... Sendiri birthday sendiri masak sendiri makan.... Nasib baik bukan sendiri wish diri sendiri... So aku masak salmon with asparagus ngan creamy white sauce... Biasalah ulang tayang masak yg sama sbb laki aku mmg suka sgt... Hehehe laki suka aku pon suka...



So ok lah birthday dia hari tue pon kiteorg xde buat pape... So aku masak special skit hari senin tue for our birthday celebration lah... But no cake yah... Sbb nk beli kek yg kiteorg suka dh tak der..




Huhuhu sedih.... Nak itu... Nak itu... Hmmm xperlah lg pon aku kan kekonon nye tgh diet... Mana bleh mkn semua tue... Hahaha...diet sangat... Biasalah will power x berapa kuat nie mmg lah kan....
Sambil2 sambil makan kan dok chit chat lah kan... Then aku snap la picture meal yg aku masak nie... Mmg plan nak update lam blog leh... Yer lah carik bahan nk ngumpat diri sendiri...hahhaa...sbb tadak org yg aku nk umpat kat blog nie...sbb aku x reti ngumpat online...hahaha aku reti ngumpat in reality saja... Thrill dia different...hahah...owh abaikan dah kemana plak bahan citer nie... Sekali tgh dok snap sana sini.. Pakai tepon je kot... Kang bawak kuar dslr dia kang...byk plak tanya dia... Sayang sgt kot kt dslr tue... Maklumlah beli semua tue lg mahal dr hantaran kasik aku... Tp kan nye bleh bawak tido pon... Nak tido aku gak yg diajak nya...hahaha... Merepek lg... Sekali dua ckp kt aku... So this is how the conversation look like here..
Laki aku: y not u buat blog yang?
Aku: heh? Naper (dia mmg tak tau aku dh ada blog)
Laki aku: yer lah... Apa yg u selalu masak u bleh ka taruk kt situ...
Aku: hmmm tp i kan tak reti masak... U je kot yg ckp sedap...(kalau ckp x sedap..sentap mak nok!)....
Laki aku: ok aper u masak...
Aku: alaaa kalo i ada blog pon... Bukan ada org baca pon.. I gak yg baca... (ayat kesian kt diri sendiri)...
Laki aku: hmmm tanak try buat blog ker??
Aku: hmm tgk lah nnt mcm mana...
Isk terasa bersalah plak aku... Smpi skang dia x tau aku ada blog... Padahal selau je dok tgk aku ngadap.komputer tue...dok blogwalking... Hahaha... Takpe lah yang... U x tau pon xper... Bukan nye ada pape pon... Merepek je lebih... Huhuhu... Pastu update pasal aryan saja... Yg mmg dpn mata u.. So..tak kisah lah kan...hehehe...


 
Ok lah... Tadak mood ari nie... Kene flu lom baik...ubat tak mo mkn..nnt ngantuk...
Gambar last nie takde kene mengena ngan tajuk citer @ tajuk berita... Saja nk taruk muka cheeky meal anak aku....