Saturday, November 10, 2012

new addition to our family....

this year first time kot sejak aku kawen kiteorg beraya aidiladha kat kg.. tp tue lah tak la berapa feeling sgt kalo dah pagi raya bertolak dr umah ke kedah... tp takpe.. yg penting ttp balik... malas nak balik awal.. sbb aku dh tau mmg akan jem gila babas lah kan... so kiteorg balik pg raya...senang skit sbb kami laki bini mmg malas nak drive dlm jem nie... kang cepat jah hangin naik...


mmg rezeki kami taun nie lah... balik beraya kebetulan mak aku buat korban... so raya kedua mak aku buat sedikit kenduri sempena korban dan doa selamat... menyambut ketibaan cucu mak aku yg ke 15.. haaa hamik ko... ramai plak anak sedara aku neh... taun dpn kene up la lagi duit raya... tahniah buat adik aku.. Azwa dan suaminya wandi... semoga berbahagia selalu...



si kecik Ally Hakimi with his mummy... ehhehe... bleh tahan bertubuh budak kecik botak ini... kebetulan masa kiteorg wat kenduri nie... misi dtg tgk adik aku ngan ally... timbang jer... berat dah 4.5kg... bagus tul budak nie... hehhe... mlm² pon tak berapa byk karenah... biasalah budak kecik mmg suka bgn malam... suka tido siang.... hehehe... tp aku tgk mudah je nak jaga si kecik nie...



One new happy family... hehehe... kenduri adalah telah habis.. tp takde gambar masa kenduri sbb aku sebok kat dapur.. sbb kak cik tak balik..maka aku ngan kak lang nak kene settlekan... tp rugi aku x amik gambar laki aku cuci pinggan... hahhaa... bukan senang nak tgk dia rajin mcm tue... gambar semua adalah diambil oleh laki aku... aku mmg malas nak tangkap gambo nie... sbb satgi si kecik tu pon menyebok nak amik gamabr jugak.... huhuhu....


tgk baik jer tido nyer... hhhehehe... skit tak heran org dok tangkap gambo dia... selamba je... pastu ada la plak budak kecik tue suh daddy dia tangkap gambo dia plak...


hahaha..abaikan yer bantal² yg berterabur itu... ahhaha... baru lepas mandi... nak kuar gi jln² ngan mummy and daddy... bosan plak asik dok umah jer.. nak menyembang akak aku pon kuar gak ngan family dia... azwa plak nak rehat.. yer la org lam pantang kan..


ok lah malas plak rasa nye nak sambung lagi... so aku stop sini jer lah... ciao..