Monday, December 31, 2012

Ayan Adan

woh... hari nie dah 31st dec 2012 kot... dah last day for Y2012.. mcm² yang terjadi sepanjang tahun nie... kenangan indah...kenangan x berapa indah..kenangan langsung tak indah pon ada... tp we get thru this year until the end... so tomorrow will be a new year... tuk org lain la kan... kita org Islam nie dah sambut pon taun baru...sekarang nie dah dok lam buku baru lah... insaf aku membaca ayat typing sendiri...


bila toleh ke belakang... apa yg aku achieve this year??? aku sendiri pon x tau.. sbb aku takde planning besar² tuk diri sendiri...yg aku tau my life goes on as usual... the reason of me being here is clear... do i need to type in here? i think no need... only me and me alone know... hahhaha cam gampang... nak tunjuk pandai lah konon...ahhaha... tp yg pasti semalam aku mimpi adalah sgt konpius... smpi skang aku masih pening hasil dr mimpi yg bercampur aduk... eh eh ke situ plak...


sejak dua menjak berig nie mmg aku dah tak berapa nak update lam blog...sbb kalo pakai ig snap picture...terus upload letak caption sana dah siap...hahhaa...so senang.. mudah... cepat dan betul... so bila nak berblog nak kene trf gambo la... nak edit la gambo lah... nak letak watermark la.. tp hari nie i is malas.... tak kose aku nak letak watermark bagai... alah bukan nyer glemer pon... tp tue lah kan... manusia nie mmg suka cilok gambar org... simpan sendiri takpe.. nie pi claim as their picture, the product and etc..etc... member aku kene...tp takpa dia tau uruskan hal sendiri... so tak yah dok kepoh sgt...

 


Semalam pi pizza.. saja ja belanja ija ngan aryan...hhehe...diam ja duduk kat kusi sbb dah kebulor... hahaha...mkanan smpi je dia ngap udang goreng tepung tue 6 ekor... dia sorang je mkn sekali hadap... nie dok diam kejap je.. lepas tue abis lari satu pizza hut... jenuh nak ligan dia... last skali ija bawak dia pi men playground kat luar... lps tue ahhh sudah.. tak mo balik plak dah... hish.. geram mak...



tengok kemain lagi dia... dh mcm boss dok prepare presentation... sok nak kene present business plan for Y2013... hahahaha... mommy doakan aryan nnt sukses selalu.. dunia dan akhirat...amin...semoga menjadi anak yg soleh... esok awak dh masuk 3 taun... so esok kita celebrate awak nyer birthday yer.. ngan daddy skali...


muka budak dok concerntrate tgk tv... aku suh psoing pon dia buat derk je... sabar je lah kan... mmg sabar je lah kan... idea tetiba dah takde.. hampeh sungguh... selalu bleh je dok merepek citer pasal gambar... aik ari nie dah upload gambar pon x bleh gak nak bercerita... so aku stop kt sini dulu.. malas nak save n sambung next time..


bye...