Sunday, January 20, 2013

1.1.2013


Well well well... Its today your special day.. Happy birthday to u Aryan Zidan.. Mommy n daddy love you so much..... Due to ur birthday lunch at school have to be cancel yesterday... So today me n hubby decide to celebrate his birthday at The Mines.....


Pic credit to En. Google..
 
Owh ini bukan kek aryan zidan... kecik saja kek nya... beli 2 slice saja kat SR sbb kiteorg tak buat party... membazir nnt... kan membazir tue keje syaitonnirrajimmmm.....

Bangun awal2 pagi... Sbb nak parking dalam n mudah n malas nak bersesak ngan org ramai... So off we go... Sampai sana lam kul 11++... So dia adalah exited sbb dia bleh lari2 smpi aku ngan lakiku penat... Tp dia is tak kesah... Pusing2 mines carik mende aktiviti best tuk dilakukan.... Then baru teringat... Ah ha... Pling! Idea is datang... Datang lah sgt kan.... So we decide to do boat cruising kat mines... First kiteorg decide nak go for cruising yg cover south and north lake.. So the price will be RM 33 for adults kot... Tak perasan sgt price for children... Tp mmg murah la from adult pricing... This one cruising will be almost an hour... But sbb time dia x ngam... Nak kene tunggu lagi around 1 and half hour so kiteorg decide to go for north lake cruising... Tp sama je kekdah nya nak kene tunggu about half an hour... Sbb timing dia tak ngam ngan timing aryan yg dh tak bleh dok diam so we decide to go for a south lake cruising... Kang kalo lambat2 ada plak budak yg dh terjun masuk lam tali air kt mines tue... Kejap je behave nye... Yg lain hancusss!!!
So purchase the ticket... RM 22 kot for an adult and RM 17 for a child.. So kalo salah info korang calculate sendiri lah.. Kah kah kah.. Aku upload tiket kiteorg 2 adult and 1 child.. RM 61.00.... Haa tolak... Tolak jgn x tolak....


So off we go.. Tp kejap je weh cruising dia... 15 minit saja kot..  bayar smpi 22 hengget.. Tp berpegang kepada pernyataan bahawa semata-mata for experience so bayar je lah.... Then the journey for 15 mins started... Sacastic kan??? Hahahah ari nie baru aku rasa cam x berbaloi... Tp kesian kan anak aku... Birthday dia berlalu tanpa ada apa2.. Sedih bukan... So ok la... Ada aktiviti fish feeding and swam feeding.. Fish tue betul dah... Yg swan hitam tu kebetulan ja kot ada kt situ.... Kah kah kah...

Budak nie dok geram tgk air... Takut aku dia terjun....
 
 
Merenung masa depan yg tak pasti....


 
 
 



So dh end 15 mins... So aku ckp ngan lakiku.. Janji nak blikan aku jam... Mana nya... Dh baper lama tunggu nie... Hehhee.. Actually first jam yg dia hadiahkan aku tue hilang x tau gi mana... Huhuhu... Aku sgt careless.. Sedih woh.. Smpi skang aku x ckp.. Tp aku rasa dia tau kot... Cuma tak nak tanya... So masuk ke mines yg dh semakin canggih itu... Terus ke booth swatch... Kat mines ada booth saja... Anyway tak kisah janji authentic... Hahaha... Kalo setakat jam swatch nak beli yg bedek apekah??? Apekah???? Lain la kalo rolex ka... tag hueur ka... Yg terang2 aku x mampu nak beli dan lakiku tak mo kasik.. Mahal.weh.. Kami byk commitment lain... So beli saja yg mana mampu.. So pilih punya pilih... Belek punya belek... Sambil laki aku dok main kejar2 ngan Aryan... Aku fokus nak carik jam... Tak mo kalut2 takut nnt dh blk umah aku plak x berkenan... Ada few choices... Mula aku tgk yg skin.. So sgt nipis okeh... Tp bila ltk kat tangan aku mcm eh... Tak lawa la plak.. Nampak mcm tak sesuai... Last sekali hati jatuh di sini... Bagi gambar close up la... Tp tue lah kan... Sbb kaler tali dia tue putih berseri... Maka aku x pakai selalu... Sayang woh... So consider belated anniversary present.. Mmg belated gilos.. sbb anniversary aku is on Nov... tapi takpe ikut itu ticker baru sebulan kot..... kalo raya bleh sebulan takkan anniversary aku tak bleh sambut smpi sebulan.....



*backdated post*